Eksklusif : Konspirasi Lakonan Mangsa Meninggal Dunia Bersih 2.0 Dibongkar

8 3

AMARAN : Ini adalah sumber dan tulisan asal daripada Papagomo.com, admin ambil untuk paparan pembaca blog ini. TQ
Al Fatihah?




Kejam dan zalim itu lah yang akan terpancul dari mulut rakyat Malaysia yang menyaksikan video diatas. memang menyedihkan apabila seorang yang sedang Nazak dan akhirnya menemui ajal diperlakukan begitu Biadap oleh Pihak Polis tampa memberi apa apa bantuan kecemasan kepada mangsa yang sedang meraung kesakitan.



Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang


Itu kata mereka Blogg Blogg dan Media Pakatan Pembangkang sejak pada petang Sabtu sehinggalah ke hari ini. Mereka menyasarkan Video diatas dan Gambar gambar yang menunjukkan seolah olah Arwah Mati Shahid sewaktu Demo Bersih.

Video di atas dan Gambar gambar yang dikeluarkan memberikan kesan simpati kepada para penyokong Pakatan Pembangkang dan ianya juga berjaya menghasut rakyat Malaysia. Sentimen dan emelen sebegini memang menyentuh perasaan setiap insan yang menyaksikannya.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang


Gomo Simpati? Kasihan? Mari kita dedahkan KONSPIRASI TERANCANG yang mereka Pemimpin Pakatan Pembangkang dan Media mereka lakukan dalam menghasut Rakyat Malaysia.

Untuk makluman Lelaki didalam Video di atas merupakan seorang lelaki yang agak kurang waras orangnya. Nama lelaki tersebut Suhardi Mohd yang sekarang ini menetap di Bangi. Beliau merupakan seorang Broker tanah yang juga mempunyai Dua orang isteri.Suhardi Mohd juga merupakan bekas pengikut Al Arqam.


Hebat Lakonan Sebelum Kematian
Memaparkan Si Mati Bersama Si Kafir
tanda Pakatan Rakyat yang Utuh


BAGAIMANA KONSPIRASI BERMULA


Suhardi Mohd telah dipilih oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang untuk melakonkan watak seorang lelaki yang akan Mati sewaktu demo Bersih yang berlangsung. Konspirasi ini dilakukan demi meraih simpati rakyat tidak kira sama ada demo yang berjalan pada 9 Julai lalu berjaya ataupun tidak namun kepimpinan Pakatan Pembangkang inginkan Lakonan Kematian berlaku walau apa cara sekalipun.

KRONOLOGI



Lakonan Suhardi Menjadi Imam


Hebat Lakonan Suhardi


Lihat Gambar Gambar di atas bagaimana Gambar Suhardi Mohd telah diambil lebih awal dan ianya ditunjukkan didalam pelbagai aksi seolah olah beliau menunjukkan tanda sebelum ajalnya.

Rakaman Video pula menunjukkan bagaimana Suhardi Mohd mengelupur ketika digari pihak Polis dan dalam masa yang sama beberapa orang berada disekitarnya mengucap Kalimah Syahadah.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang


KENAPA SUHARDI MOHD DI TANGKAP POLIS?


Suhardi Mohd sebenarnya memang sengaja untuk pihak polis menangkap beliau kerana telah dirancang akan penangkapan itu. Untuk makluman Pihak Polis yang berada di sekitar demo tidak akan mengkap para pendemo yang tidak mencetuskan kekecohan namun akan menangkap mereka yang mencetuskan Provokasi.

Oleh itu Suhardi Mohd mencetuskan beberapa Kekecohan sehingga mencabar pihak Polis menangkap beliau. Dan akhirnya pihak Polis yang berang telah mengejar dan menangkap beliau dan waktu itulah adengan lakonan mati bermula.

Beliau Suhardi Mohd bertindak pengsan agar di lihat oleh semua yang ada di situ beliau telah mati. Pihak Polis kemudiannya membawa Suhardi Mohd ke Hospital bagi mendapatkan rawatan lanjut memandangkan Suhardi Mohd masih lagi tidak sedarkan diri.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang


Sejurus sampai di Hospital Suhardi Mohd telah bangkit dari lakonan pengsannya dan bertindak cuba keluar dari Hospital namun telah di tahan oleh pihak Hospital dan Polis. Dan waktu ini lah segala galanya terbongkar.

Suhardi Mohd sebenarnya telah diarahkan bersembunyi oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang bagi memberi peluang kepada media mereka memainkan isu Kematian yang kebetulan pada 9 Julai lalu seorang lelaki benar benar telah meninggal dunia disekitar KLCC.

Maka sebab itulah pada sebelah petang membawa ke semalam tak putus putus mereka Media pakatan Pembangkang memainkan Gambar Suhardi Mohd dengan pelbagai cerita. Video Suhardi Mohd yang pura pura mati disebarkan diseluruh medium sama ada Blogg, Facebook dan lain lain lagi.

Pada Mereka Pakatan Pembangkang Ianya Membawa Keuntungan Dalam Lakonan Palsu Kematian Suhardi Mohd ini.

Suhardi Mohd kini sedang diancam nyawa nya kerana bertindak bercerita bahawa beliau sengaja melakonkan watak mati tersebut. Suhardi Mohd yang kini masih menetap di Bangi difahamkan juga telah memberikan kerjasama kepada pihak Polis.

Oleh sebab itu lewat malam tadi berderet deret Blogg Blogg dan media Pakatan pembangkang mengeluarkan Artikel Ralat yang menyatakan bahawa gambar Suhardi Mohd bukanlah Gambar Arwah Baharudin yang sebenarnya meninggal dunia.

Agenda mereka dalam menghasut rakyat telah pun berjaya.

Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang


WATAK WATAK LAIN DALAM KONSPIRASI!



Gambar diatas merupakan gambar Suhardi Mohd yang sedang Berlutut memohon Doa sambil seorang lelaki memgang Pembesar Suara.Gambar ini dimainkan didalam Media Pakatan pembangkang yang menunjukkan Kononya petanda Arwah akan meninggal dunia. Gambar ini memberikan simpati kepada arwah dan juga Pakatan Pembangkang.Malah mereka media Pembangkang menyatakan lelaki yang memegang pembesar suara adalah seorang Lelaki Tionghua


Ini lah lelaki yang memegang Pembesar suara didalam gambar diatas tadi, Ketua Penerangan AMK Pusat Rozan Azean Mat. Penerangan yang mana mempunyai kaitan yang amat rapat dengan para Media pakatan pembangkang.



Topeng Perak @ Unmasked dilabelkan di Video yang telah disebarkan kepada Rakyat Malaysia bagi meraih simpati dan menghasut rakyat mempercayai bahawa pihak Polis telah melakukan kekejaman ke atas si Mati sepertimana yang ditunjukkan di dalam Video di atas tadi.


Topeng Perak @ Poji Blogger Pembangkang yang memang cukup dikenali dalam dunia Media baru dalam Malaysia. Blogger yang dikaitkan dengan Hussam Musa ini yang mana mendapatperuntukkan RM2 Juta pada tahun lepas bagi menggerakan Media Baru buat Pakatan pembangkang setelah menggantikan Blogger Kickdeffela.

Topeng Perak @ Kru nya berada disaat saat Arwah menghembuskan nafas nya yang terakhir dan ini bukanlah satu kebetulan kerana Konspirasi telah di rancang dan atas sebab itu hanya Beliau dan Kru nya sahaja yang berjaya merakam video tersebut. Oleh sebab itu Video tersebut di labelkan dengan nama beliau dan bukan dengan nama lain.

Apa yang Gomo sampaikan ini adalah kebenaran yang wajar buat Rakyat Malaysia ketahui, artikel semalam juga Gomo telah nyatakan bagaimana mereka Pakatan pembangkang memang sengaja tidak menyediakan Pasukan Perubatan bagi memastikan Kecederaan ataupun kematian berlaku bagi memberikan mereka keuntungan dalam Demo yang diadakan.


Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang


Sekarang ini masih ada lagi media media Pakatan pembangkang yang memainkan sentimen Lakonan Palsu kematian Suhardi Mohd. Lihat gambar diatas yang mana gambar gambar di pengkebumian Arwah Baharuddin mangsa yang mati akibat sakit jantung. Diakhir gambar gambar tersebut diletakkan gambar Suhardi Mohd yang sedang memohon Doa walhalkan mereka sendiri tahu yang dikebumikan adalah orang lain dan yang memohon doa adalah orang lain.

Itulah sentimen yang mereka bawa dalam menghasut Rakyat Malaysia dan itulah juga buktiKonspirasi yang mereka rancang bagi menghasut Rakyat. Ini lah dia Pakatan Pembangkang yang sebenar, hebat dalam melakukan Konspirasi.

Semoga segala yang Gomo dedahkan memberi satu maanfaat berguna buat Rakyat Malaysia agar berhati hati dengan mereka Pakatan Pembangkang ini. Jangan hanya kerana RM200 yang di sogok kita menjadi Pencacai kepada mereka.


Gambar Sebenar Arwah Baharuddin Yang pada waktu gambar ini dirakam beliau masih lagi belum meninggal dunia dan sedang mendapat rawatan dari Anggota Polis serta Pegawai Perubatan Kerajaan Malaysia.


KENAPA GAMBAR SEBENAR TIDAK DI KELUARKAN
MEDIA PAKATAN PEMBANGKANG?



Sedarlah Rakyat Malaysia
PAKATAN PEMBANGKANG RAJA DRAMA



Gambar di atas ni lah RAJA DRAMAyang paling hebat dalam Dunia.

Sumber dan tulisan sepenuhnya : Papagomo.com

Leave your vote

30 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Subscribe to our newsletter
Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
  1. Muhd Suhaib says

    Salam. Mula-mula saya membaca blog tuan, saya mulai mempercayai tetapi setelah menyusur ke akhir seakan-akan tuan ini menyebarkan kata-kata fitnah/ kurang tepat semata-mata.

    Berita yang disampaikan kepada saya, Arwah Baharuddin telah jatuh sakit di KLCC akibat semburan gas & meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital/ setelah tiba disana, Arwah disahkan meninggal dunia.

    Jika diteliti gambar Suhardi di atas, itu bukan di KLCC. Itu di Puduraya. Jadi, kesilapan teknikal/ kesampaian informasi kurang tepat. Jika Suhardi itu kurang waras, jadi itu masalah dia lah. Tidak ada apa-apa konspirasi disini, cumanya dia (Suhardi) bertindak dengan kekurangan kewarasan fikirannya sahaja.

    Ramai yang ingat itu gambar Arwah tetapi disebabkan ghairah ber"blog" macam tuan sendiri, cepat sahaja menyebarkan benda yang kurang tepat. Jangan terlalu angkuh sampai tidak mahu bertanya, jika tidak pasti & tidak ada bukti yang kukuh, janganlah menyebarkan. "Suhardi melarikan diri dari hospital…". Tuan sangat MENGARUT!

    Kerana hati gelap, fikiran membabi buta menguasai diri tuan. Sudahlah menyebarkan fitnah, tidak cukup di TV3, disini pun tersebarnya bermacam. Orang yang meninggal, tak baik dijadikan isu. Arwah seorang yang baik di kawasan sekitar kami, jadi sudahlah. Kami berada di tempat kejadian, kami tahu bagaimana keadaannya ketika itu.

    Wassalam.

  2. Haz Issac says

    @Muhd Suhaib [co="red"] wasalam tuan.. maaf ya, adakah tuan percaya yang di atas ni semua tulisan dan research dari saya sendiri? adakah tuan baca dari awal atau sekadar baca dari pertengahan? apakah sy tidak meletak sebarang info tentang penulisan ini?

    maaf la kata, sebelum tuan nak menyalahkan sy, baca dan teliti betul2.. ok? [/co]

  3. Haz Issac says

    @Muhd Suhaib [co="red"] wasalam tuan.. maaf ya, adakah tuan percaya yang di atas ni semua tulisan dan research dari saya sendiri? adakah tuan baca dari awal atau sekadar baca dari pertengahan? apakah sy tidak meletak sebarang info tentang penulisan ini?

    maaf la kata, sebelum tuan nak menyalahkan sy, baca dan teliti betul2.. ok? [/co]

  4. Muhd Suhaib says

    Salam. Mula-mula saya membaca blog tuan, saya mulai mempercayai tetapi setelah menyusur ke akhir seakan-akan tuan ini menyebarkan kata-kata fitnah/ kurang tepat semata-mata.

    Berita yang disampaikan kepada saya, Arwah Baharuddin telah jatuh sakit di KLCC akibat semburan gas & meninggal dunia dalam perjalanan ke hospital/ setelah tiba disana, Arwah disahkan meninggal dunia.

    Jika diteliti gambar Suhardi di atas, itu bukan di KLCC. Itu di Puduraya. Jadi, kesilapan teknikal/ kesampaian informasi kurang tepat. Jika Suhardi itu kurang waras, jadi itu masalah dia lah. Tidak ada apa-apa konspirasi disini, cumanya dia (Suhardi) bertindak dengan kekurangan kewarasan fikirannya sahaja.

    Ramai yang ingat itu gambar Arwah tetapi disebabkan ghairah ber"blog" macam tuan sendiri, cepat sahaja menyebarkan benda yang kurang tepat. Jangan terlalu angkuh sampai tidak mahu bertanya, jika tidak pasti & tidak ada bukti yang kukuh, janganlah menyebarkan. "Suhardi melarikan diri dari hospital…". Tuan sangat MENGARUT!

    Kerana hati gelap, fikiran membabi buta menguasai diri tuan. Sudahlah menyebarkan fitnah, tidak cukup di TV3, disini pun tersebarnya bermacam. Orang yang meninggal, tak baik dijadikan isu. Arwah seorang yang baik di kawasan sekitar kami, jadi sudahlah. Kami berada di tempat kejadian, kami tahu bagaimana keadaannya ketika itu.

    Wassalam.

  5. murni says

    ish3x, x baek sebarkan fitnah, kalo diri sndri tak ada kat tempat kejadian…..terutama anuar ibrahim, saya pengundi atas pagar, tpi bila baca blog-blog pro kerajaan dan blog pro pembangkang, saya lebih yakin untuk pangkah pembangkang selepas ini…..sekian

  6. HazIssac says

    terpulang kepada individu 🙂 dan diingatkan artikel ini dari mana ya dan tulisan siapa ya.. thanks

  7. Pewaris Wasiat says

    Dah memang BERSIH + PKR + PAS kaki menipu…!!! dan dinamakan PAKATAN HARAM JADAH…!!! Beruk ngan kera kat hutang ko boleh laaa Tipu…..orang kat kat KL ni ko jangan nak tipu..!!! Si Bahlol dan Bangang Si Suhardi tuu lagi laaa..!!! Khaaaaaak Tuuuuuih..!!! aku ludah semua muka-muka Pak Tolol BERSIH + PKR + PAS …!!! Bodoh menggalah kan Keldai..!!!

  8. HazIssac says

    nak buat macamana.. taksub dengan politik.. gitulah..

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Hey there!

or

Forgot password?

Don't have an account? Register

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Close
of

    Processing files…